Čo bráni rozvoju mobilných platieb?
Technológia Near Field Communications (NFC), ktorá podporuje možnosť platieb v malej vzdialenosti pomocou mobilných zariadení, je známa už niekoľko rokov. Avšak jedným z dôvodov odkladania uvedenia technológie na trh vo svete je, že v hre je veľké množstvo značiek z rôznych zainteresovaných odvetví a sektorov. Tie si kladú kľúčovú otázku: „Kto by mal ovládať vzťah so samotným zákazníkom?"
Najväčšiu dôveru potenciálnych zákazníkov majú podľa medzinárodného prieskumu GfK finančné inštitúcie. Banky podľa spotrebiteľov dokážu poskytnúť najvyššiu bezpečnosť pri spracovaní platieb a riadení osobných financií. Pre ne by zas mobilné platby predstavovali výrazný krok vpred, pretože by tak dokázali osviežiť imidž svojich značiek a zmodernizovať ponuku služieb.
Mobilní operátori by pomocou technológie bezkontaktných platieb dokázali vykompenzovať klesajúce príjmy z hlasových služieb, avšak nemajú toľko dôvery zo strany zákazníkov ako banky. Pre mobilných operátorov spočíva príťažlivosť tohto ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH