DX12 stále nemá predstavené všetky funkcie
AMD na svojej prezentácii DX12 ukázalo slide, v ktorom sa naznačuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené, a to multicore podpora a asynchronické spracovanie na GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
Firma ukázala zisky na procesory pri paralelnom spracovaní príkazov do GPU, a to na príklade Ashes of Singularity, ako aj zisky pri samotnom paralelnom spracovaní jobov v GPU, zatiaľ čo jeden vytvára tiene, vytvára reflexie, ďalší job paralelne ťahá dáta z procesora a ďalší komprimuje textúry a počíta fyziku.
Nakoniec pridalo, že poslednú veľkú funkciu DX12 ohlási spolu s Microsoftom. Môže to byť komunikácia s rôznymi GPU kartami naraz, ale ťažko povedať, či to je jedna z top funkcií. Zrejme sa to dozvieme v nasledujúcich týždňoch, možno na konferencii Build Microsoftu alebo niekedy pred oficiálnym predstavím karty R9 390X. Tá má mať plnú podporu DX12, teda aj funkcie, ktoré nVidia v sérii GTX900 zrejme nebude podporovať. Nakoniec Microsoft robil na čipe Xbox One s AM ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH