Dell dokáže predpovedať poruchy tabletov a počítačov a automaticky ich opraviť
Služba ProSupport Plus zabezpečuje monitorovanie porúch na zariadení ešte pred tým, ako sa stanú. Počet krokov potrebných na odstránenie poruchy sa vďaka tomu zníži o 58 % a telefonovanie s linkou technickej podpory je kratšie až o 84 % v porovnaní s inými značkami.
Služba ProSupport Plus je k dispozícii pre koncových používateľov zariadení Dell a distribútorov v 66 krajinách a v 19 jazykoch vrátane slovenčiny. Využíva technológiu Dell SupportAssist, vďaka ktorej prebieha monitorovanie a diagnostika porúch ešte pred tým, ako sa prejavia na tablete alebo počítači. Ich odstránenie je automatické alebo prebieha na diaľku. Podpora ProSupport Plus sa vzťahuje na zariadenia Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH