S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Digitalizácia pobočkovej siete v bankovom sektore

0
Spôsob komunikácie so zákazníkmi sa za posledné roky výrazne zmenil vo všetkých odvetviach.  Zvýraznil sa význam digitalizácie a spoločnosti v rôznych odvetviach museli za krátky čas meniť svoje obchodné postupy, ktoré mali obzvlášť veľký dosah na pobočkové siete. Výrazne sa tak zvýšil tlak na digitalizáciu a transformáciu predajných sieti. Pre bankový segment vytvorila zaujímavých priestor na modernizáciu produktovej ponuky. Ak hovoríme o digitalizácii bankových retailových produktov, ide prevažne o transformáciu a rozširovanie ponuky digitálne dostupných produktov a služieb, podporu používania rôznych digitálnych kanálov, ale aj o spotrebiteľsky orientovanú digitalizáciu komunikácie s klientom. Inak povedané, moderná banka ponúka založenie účtu online či digitálne poskytuje úverové produkty. Tlak na digitalizáciu bánk môže vytvárať sériu nevyhnutných zmien. Získanie nových klientov je pre banku najdôležitejší krok. V klasickom scenári príde klient do pobočky banky a vyberie si vyho ...

Lukáš Búri, produktový manažér, Anasoft

Všetky autorove články