Digitalizácia pobočkovej siete v bankovom sektore
Spôsob komunikácie so zákazníkmi sa za posledné roky výrazne zmenil vo všetkých odvetviach. Zvýraznil sa význam digitalizácie a spoločnosti v rôznych odvetviach museli za krátky čas meniť svoje obchodné postupy, ktoré mali obzvlášť veľký dosah na pobočkové siete. Výrazne sa tak zvýšil tlak na digitalizáciu a transformáciu predajných sieti. Pre bankový segment vytvorila zaujímavých priestor na modernizáciu produktovej ponuky.
Ak hovoríme o digitalizácii bankových retailových produktov, ide prevažne o transformáciu a rozširovanie ponuky digitálne dostupných produktov a služieb, podporu používania rôznych digitálnych kanálov, ale aj o spotrebiteľsky orientovanú digitalizáciu komunikácie s klientom. Inak povedané, moderná banka ponúka založenie účtu online či digitálne poskytuje úverové produkty.
Tlak na digitalizáciu bánk môže vytvárať sériu nevyhnutných zmien. Získanie nových klientov je pre banku najdôležitejší krok. V klasickom scenári príde klient do pobočky banky a vyberie si vyho ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH