Digitálny reklamný billboard už bude možno aj vo vesmíre
SpaceX nadväzuje partnerstvo s kanadským technologickým startupom Geometric Energy Corporation (GEC) na vypustenie digitálneho billboardu na obežnú dráhu. Satelit bude mať na jednej strane obrazovku, na ktorej môžu ľudia a spoločnosti ponúkať svoje logá a reklamy, a bude vybavený „selfie tyčou“, ktorá zachytí fotografie reklám so Zemou na pozadí. Tento systém nebude viditeľný zo Zeme, aj keď sa uvažovalo aj o tom. Proces kúpy reklamného priestoru na satelite je trochu zložitý, ale pomerne zaujímavý.
Po prvé, ktokoľvek si bude môcť kúpiť priestor na digitálnu reklamu, ak zaplatí viac, ako ponúkajú ostatní. Takisto si budete musieť kúpiť tokeny, aby ste mohli na satelite získať miesto pre pixely.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_3}}
K dispozícii bude päť tokenov: Gama, ktorý určuje jas displeja, Kapa, ktorý určuje farbu, Beta, ktorý určuje súradnicu x, Ró, ktorý určuje súradnicu y, a Ksí, ktorý určuje čas, kedy sa bude vaša reklama zobrazovať. Ľudia si budú môcť kúpiť tokeny aj za kryp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH