E-mailing a web sú spojené nádoby, alebo 3 tipy na vyladenie stránok pre úspešnejší e-mail marketing
E-mail marketing nie je len o posielaní e-mailov, ale o fungujúcom prepojenií viacerých prvkov. Jedným z tých najdôležitejších je web. Práve tu budete pravdepodobne zbierať kontakty a práve sem sa pravdepodobne čitatelia vašich správ budú najviac preklikávať. Aj najlepší e-mail je tak bez dobre pripravených stránok v podstate zbytočná práca. Pozrite sa na 3 tipy, ako web pripraviť na e-mailing.
Tip 1: Vyladený newsletter box
Newsletter box je formulár na webe, prípadne blogu, cez ktorý sa návštevníci prihlasujú k odberu newslettera. O tom, nakoľko sa ľudia budú naozaj prihlasovať, rozhoduje okrem iného jeho umiestnenie alebo lákavý vzhľad.
"Box je preto vhodné umiestniť na dobre viditeľné miesto na stránkach. Ľudia ho najčastejšie hľadajú v spodnej časti stránky, preto by nemal chýbať ani v pätičke webu. Vyhrajte sa tiež s jeho podobou. Newsletter box zvádzajúci k prihláseniu by mal byť ľúbivý, vkusný a pekne zladený s podobou webu, "hovorí Kateřina Fišerová, manažérka aplikácie Sma ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH