E-shopy krachujú na slabom know-how a stratégii nízkych cien
Ako byť úspešný na internete prezradí 6. mája konferencia ShopComm!
Hlavnými dôvodmi pádu neúspešných e-shopov sú nedostatok know-how, spoliehanie sa na stratégiu najnižších cien a nedostatočné investície do marketingu a budovania značky.Tvrdí to odborník na online podnikanie Michal Král z Pricemania.sk, ktorý vystúpi 6. mája na konferencii 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom a firmám predávajúcim online. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron v Bratislave.
Výber z prednášok:
- Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)- Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)- 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)- Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)- Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk, Ján Urbančík (NetSuccess)Organizátorom konferencie 5. ShopComm je agentúra FUSION, generálnym partne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH