CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

E-shopy krachujú na slabom know-how a stratégii nízkych cien

Tlačové správy
0
Ako byť úspešný na internete prezradí 6. mája konferencia ShopComm! Hlavnými dôvodmi pádu neúspešných e-shopov sú nedostatok know-how, spoliehanie sa na stratégiu najnižších cien a nedostatočné investície do marketingu a budovania značky.Tvrdí to odborník na online podnikanie Michal Král z Pricemania.sk, ktorý vystúpi 6. mája na konferencii 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom a firmám predávajúcim online. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron v Bratislave. Výber z prednášok: - Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)- Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)- 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)- Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)- Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk, Ján Urbančík (NetSuccess)Organizátorom konferencie 5. ShopComm je agentúra FUSION, generálnym partne ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať