ESET zvyšuje predaje pomocou riešenia Oracle Marketing Cloud
Spoločnosť ESET, významný globálny poskytovateľ bezpečnostných riešení, zvolila pre optimalizáciu a automatizáciu svojich marketingových procesov riešenie Oracle Marketing Cloud. Pomocou tejto pružnej marketingovej platformy teraz zvyšuje predaje svojich produktov a riešení naprieč jednotlivými trhmi.
Spoločnosť ESET ponúka svoje bezpečnostné produkty podnikom (B2B) aj koncovým používateľom (B2C) vo viac než 200 krajinách sveta a využíva pritom svoju globálnu sieť partnerov. Aby bola schopná naplniť svoje obchodné ciele, potrebovala zrýchliť a posilniť svoje marketingové aktivity, zaistiť ich väčšiu konzistenciu, zlepšiť odozvu zákazníkov a zvýšiť ich zapojenie. Preto potrebovala mať možnosť rýchlo testovať rôzne metódy a kampane, štandardizovať a automatizovať e-mailovú marketingovú komunikáciu, integrovať a jednotne spravovať dáta z viacerých zdrojov a vykonať konsolidáciu dát z rôznych webových formulárov naprieč globálnou štruktúrou spoločnosti aj jej parterov.
Pre riešenie svoji ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH