S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Ericsson Consumer Lab: sledovanie videí na mobilných zariadeniach stúpa

Tlačové správy
0
Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) už po siedmykrát vydala štúdiu ConsumerLab TV & Media Report, ktorá podrobne popisuje enormne rýchly posun v správaní smerom k sledovaniu TV a videí. Správa tiež ukazuje, že hoci mobilné video a televízia na vyžiadanie zaznamenali za posledných sedem rokov raketový rast, hľadanie obsahu znamená pre spotrebiteľov stále obrovskú frustráciu. Pokračuje posun smerom k mobilom: Priemerná doba sledovania videí na mobilných zariadeniach vzrástla od roku 2012 o viac ako 200 hodín ročne, čím sa sledovanie TV a videa zvyšuje celkovo o 1,5 hodiny za týždeň. Prudký nárast mobilného sledovania videí sa vyrovnáva s poklesom sledovania pevnej  obrazovky na 2,5 hodín týždenne, napriek tomu však chuť na sledovanie TV a videa neslabne. Týždenný podiel času, stráveného sledovaním televízie a videa na mobilných zariadeniach, sa zvýšil o 85 % (v období 2010-2016); na pevných obrazovkách sledovanie v rámci uvedeného obdobia pokleslo o 14 % Spolu 40 % spotrebiteľov na ...

Redakcia

Všetky autorove články
Ericsson

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať