Ericsson Consumer Lab: sledovanie videí na mobilných zariadeniach stúpa
Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) už po siedmykrát vydala štúdiu ConsumerLab TV & Media Report, ktorá podrobne popisuje enormne rýchly posun v správaní smerom k sledovaniu TV a videí. Správa tiež ukazuje, že hoci mobilné video a televízia na vyžiadanie zaznamenali za posledných sedem rokov raketový rast, hľadanie obsahu znamená pre spotrebiteľov stále obrovskú frustráciu.
Pokračuje posun smerom k mobilom:
Priemerná doba sledovania videí na mobilných zariadeniach vzrástla od roku 2012 o viac ako 200 hodín ročne, čím sa sledovanie TV a videa zvyšuje celkovo o 1,5 hodiny za týždeň. Prudký nárast mobilného sledovania videí sa vyrovnáva s poklesom sledovania pevnej obrazovky na 2,5 hodín týždenne, napriek tomu však chuť na sledovanie TV a videa neslabne.
Týždenný podiel času, stráveného sledovaním televízie a videa na mobilných zariadeniach, sa zvýšil o 85 % (v období 2010-2016); na pevných obrazovkách sledovanie v rámci uvedeného obdobia pokleslo o 14 %
Spolu 40 % spotrebiteľov na ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH