Ericsson rieši rastúcu zložitosť sietí s pomocou strojovej inteligencie
Strojová inteligencia sa zameriava na rastúcu zložitosť sietí, súvisiacu so zavedením sietí 5G, internetu vecí a priemyslovej digitalizácie
Ericsson zavádza technológie umelej inteligencie do celého portfólia svojich produktov a služieb s cieľom dosiahnuť automatickú optimalizáciu sietí, zvýšenie efektivity a optimálnu používateľskú skúsenosť
Metodológie ako algoritmy strojového učenia, integrované do hraničných vysielacích bodov, umožňujú dvakrát rýchlejší prenos spojenia, čo vedie k vyššiemu výkonu siete
Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) oznámila, že sa v rámci celej organizácie a vo všetkých zákazníckych aktivitách zameria na strojovú inteligenciu. Zavedenie technológií umelej inteligencie (AI) prinesie automatickú optimalizáciu sietí, zvýšenie efektivity a optimálnu používateľskú skúsenosť.
Zložitosť dnešných telekomunikačných systémov sa bude so zavádzaním sietí 5G, internetu vecí (IoT) a s prebiehajúcou digitalizáciou priemyslu aj naďalej zvyšovať. Strojová inteli ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH