Facebook má nový cieľ, chce dostať čo najviac používateľov do skupín
Sociálna sieť Facebook si vytýčila nový cieľ - chce čo najviac používateľov primäť k tomu, aby sa stali členmi čo najväčšieho počtu skupín. Či už ide o skupiny fanúšikov jednotlivých interpretov, hercov či iných osobností, skupiny rozdelené podľa záujmov o konkrétne témy či záležitosti, alebo partie ľudí, ktorých spája rovnaký pohľad na nejakú problematiku, cieľom tvorcov Facebooku je zvýšiť ich význam a počet ich členov. Najnovší zámer Facebooku predstavil jeho zakladateľ Mark Zuckerberg vo štvrtok v Chicagu.
Sociálna sieť už za týmto účelom zriadila divíziu Facebook Groups, jej šéf Alex Deve však zatiaľ odmieta prezradiť akékoľvek bližšie podrobnosti o plánoch do budúcnosti. Vie sa zatiaľ len to, že Facebook výrazne zosilní svoju snahu presvedčiť čo najviac používateľov, aby sa stali členmi skupín, v ktorých ešte nefigurujú.
Tvorcovia Facebooku sa v tomto úsilí podľa agentúry AP riadia pojmom "významné skupiny", a síce tento pojem presne nedefinujú, podľa všetkého však pôjde o skup ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH