Facebook spúšťa 15-sekundové reklamné spoty v ostrej prevádzke
Pred tromi mesiacmi začal Facebook testovať automaticky spúšťané reklamné spoty s „malým počtom" používateľov. Skúška sa zrejme vydarila, lebo spoločnosť teraz oznámila, že spúšťa ostrú prevádzku videoreklám s vybranou skupinou inzerentov. Videá sa budú prehrávať automaticky, ale bez zvuku. Používateľ si potom kliknutím môže spustiť aj zvuk a pozrieť si video v celoobrazovkovom režime.
Reklamné videá budú trvať 15 sekúnd a ich prehrávanie sa skončí, keď sa na stránke posuniete nižšie. Facebook bude tieto reklamy sprístupňovať používateľom postupne v priebehu nasledujúcich niekoľkých mesiacov. Spoločnosť sa bude snažiť udržať si prehľad o tom, ako budú používatelia s týmto reklamami narábať. Pri tom jej má pomôcť firma Ace Metrix, ktorá bude monitorovať reakcie používateľov. Možno teda predpokladať, že v prípade odmietavého prijatia reklám používateľmi sa projekt pozastaví.
Facebook už skoršie upozornil na to, že hoci sa reklamy zobrazujú aj na mobilných zariadeniach, sťahujú sa len ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH