Fanúšikovia si chcú na štadiónoch objednávať jedlo a nápoje pomocou mobilných aplikácií
Viac než 40 % športových fanúšikov si v uplynulom roku nakoniec na štadiónoch neobjednalo jedlo alebo nápoje, pretože ich odradilo dlhé čakanie. Vyplýva to zo štúdie The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage (Používateľská skúsenosť športových fanúšikov s objednávaním jedla a nápojov), ktorú realizovali spoločnosti Oracle (divízia Hospitality Sports & Entertainment) a Turnkey Intelligence, popredná firma špecializujúca sa na prieskumy trhu. Prevádzkovatelia štadiónov tým prichádzajú o peniaze. Jedným z riešení tohto problému je možnosť objednávok cez mobilnú aplikáciu. Spoľahlivú platformu pre tieto aplikácie predstavuje Oracle Cloud.
Výsledky štúdie sú založené na prieskume medzi viac než 3 500 športovými fanúšikmi v 8 krajinách (USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Čína, Japonsko, Austrália a Brazília); ukazujú jednak priority respondentov, jednak aj hlavné problémy služieb poskytovaných na športových štadiónoch.
„Okrem bezpečnosti a celkového charakteru ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH