CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Git prakticky

0
Praktickým príkladom, ktorý uvedieme v tejto časti seriálu, uzavrieme tému, v rámci ktorej sme sa venovali systému git. Nebudeme sa zaoberať jeho príkazmi ani správou verzií vytváraných súborov. Zameriame sa na jeho využitie pri inštalácii konkrétneho softvérového produktu a na postup, ako možno prispievať k obsahu vzdialených repozitárov. Inštalácia Vychádzame zo stavu, keď nemáme na počítači nainštalované žiadne balíčky potrebné na konečnú inštaláciu vybraného produktu, ktorým je open source engine (editor) Godot (godotengine.sk). Godot je objektovo orientované multiplatformové API, poskytujúce obrovské množstvo predpripravených nástrojov, pomocou ktorých možno vyvíjať počítačové hry. Má inovatívny dizajn, podporuje 2D, 3D rendering a kolaboratívny vývoj s využitím viacerých programovacích jazykov vrátane C++. Jeho prednosti sú najmä veľmi intuitívne GUI pracujúce s tzv. uzlami (nodes) a podrobná dokumentácia. Práca (vývoj) prebieha majoritne vo vizuálnom editore, ktorý implementuj ... Zobrazit Galériu

Marek Sopko

Všetky autorove články
instalacia editovanie technológie