Git prakticky
Praktickým príkladom, ktorý uvedieme v tejto časti seriálu, uzavrieme tému, v rámci ktorej sme sa venovali systému git. Nebudeme sa zaoberať jeho príkazmi ani správou verzií vytváraných súborov. Zameriame sa na jeho využitie pri inštalácii konkrétneho softvérového produktu a na postup, ako možno prispievať k obsahu vzdialených repozitárov.
Inštalácia
Vychádzame zo stavu, keď nemáme na počítači nainštalované žiadne balíčky potrebné na konečnú inštaláciu vybraného produktu, ktorým je open source engine (editor) Godot (godotengine.sk). Godot je objektovo orientované multiplatformové API, poskytujúce obrovské množstvo predpripravených nástrojov, pomocou ktorých možno vyvíjať počítačové hry. Má inovatívny dizajn, podporuje 2D, 3D rendering a kolaboratívny vývoj s využitím viacerých programovacích jazykov vrátane C++. Jeho prednosti sú najmä veľmi intuitívne GUI pracujúce s tzv. uzlami (nodes) a podrobná dokumentácia. Práca (vývoj) prebieha majoritne vo vizuálnom editore, ktorý implementuj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH