Google chce svoje reklamy zobrazovať všade. Na chladničkách, hodinkách aj v okuliaroch
Google zarába pomocou zobrazovania reklamy miliardy dolárov. Pre internetového giganta ide o jeden z hlavných zdrojov príjmov a preto nie je prekvapujúce, že už teraz plánuje stratégiu na ďalšie roky. Ako vyplýva z listu, ktorý spoločnosť poslala americkému štátnemu regulátorovi obchodovania na burze (SEC), Google chce zobrazovať reklamy aj na „chladničkách, palubných doskách, termostatoch, okuliaroch, hodinkách a ďalších zariadeniach."
Najmä s nastupujúcim trendom Internetu všetkého je táto stratégia logická. Reklamy na nás budú svietiť zo všetkých strán a hoci nasledujúca predstava pôsobí ako zo sci-fi filmu, o pár rokov bude možno realitou. Predstavte si, že prídete domov. V robote ste sa zdržali dlhšie ako obvykle a Google to už vie. Senzory termostatu Nest rozpoznajú vašu prítomnosť a aktuálny čas porovnajú s bežným časom príchodu.
Algoritmus vyhodnotí, že ste po dlhom dni v práci unavený a nemáte chuť variť. Na chladničke alebo v televízii sa zobrazí reklama na donáškovú pizz ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH