Google inovoval AdWords, zákazníci budú môcť poslať inzerentom SMSky
Google AdWords je rozšírenie, pomocou ktorého môžu zákazníci poslať firme textovú správu na mobilný telefón priamo z vyhľadávania. V týchto dňoch k nemu Google pridáva technológiu click-to-message, ktorá rozšíri možnosti reklám vo vyhľadávaní. Poskytne tak používateľom jednoduchý spôsob komunikácie. Budú si môcť ľahko dohodnúť stretnutie, požiadať o cenovú ponuku, vypýtať ďalšie informácie o službe atď.
Kliknutím na možnosť odoslania SMS správy v reklame, zobrazenú pod tlačidlom click-to-call, sa používateľovi otvorí aplikácia s vopred pripravenými správami, prispôsobenými danému výrobku alebo službe (napr. typu „Mám záujem o rezervovanie. Prosím o SMS s ďalšími informáciami.“ a pod.).
Mobilní používatelia tak získajú nový, rýchlejší a flexibilnejší spôsob na spojenie sa s firmami. Ďalšie podrobnosti sú k dispozícii v AdWords Pomocníkovi.
Zdroj: adwords.googleblog.com
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH