Grafton Slovakia: Mileniálov treba pochopiť a stimulovať
Privítali ste nového kolegu – mileniála? O rok a pol bude inde. Štatistiky nepustia. Generácia Y vyznáva pružnosť. Vrátane zmien zamestnania. Ľudia narodení v 80. a 90. rokoch minulého storočia pritom už teraz sú najpočetnejšou vekovou skupinou na trhu práce a ich podiel bude, samozrejme, ďalej stúpať. Firmy teda majú najvyšší čas konať, ak si chcú takýchto zamestnancov udržať dlhšie, ako je spomenutý priemer.
Na rozdiel od predchádzajúcej Generácie X – u nás známej ako Husákove deti – sa mileniáli v súkromí i zamestnaní málokedy usadia do desiatich rokov po skončení školy. Užívajú si, experimentujú, cestujú. Jednoducho, hľadajú to naj. Vyslúžili si tým aj alternatívnu nálepku Generation Me, čiže Generácia Ja. Odborník z pracovného trhu sa však údajných egocentrikov zastáva.
„Považujem toto označenie za neoprávnené. Dávajú im ho tí, ktorí ich nepochopili a nenašli cestu, ako takýchto zamestnancov stimulovať,“ vyhlasuje Miroslav Garaj, Regional Managing Director pre ČR a SR v personál ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH