Hackathon na Fin.Techsummite: Kto pomôže chatbotovi od Tatra banky rozprávať?
Áno, práve taká úloha čaká v tomto ročníku na záujemcov o účasť v tradičnom hackathone. Slovenskí IT developeri majú šancu už 14. novembra na konferencii Fin.Techsummit v Bratislave vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie, ktorá bude slúžiť zamestnancom banky na učenie a zdokonaľovanie chatbota. Odmenou pre víťaza bude finančný príspevok 5 000 eur a možnosť pokračovať v spolupráci s Tatra bankou na ďalšom rozvoji svojho projektu.
Technologické inovácie vo finančnom a bankovom sektore – a osobitne vo sfére klientskej komunikácie – rýchlo napredujú. Chatbot je moderný a čoraz viac používaný nástroj v komunikácii B2C, teda firmy a zákazníka. Organizátori Fin.Techsummitu, konferencie prepájajúcej svety IT, finančného sektora aj marketingu, dokázali vďaka Tatra banke túto tému spropagovať aj prostredníctvom hackathonu. Cieľom je motivovať vývojárov, aby venovali väčšiu pozornosť tejto perspektívnej oblasti. Skúsenosti ukazujú, že mnohé zaujímavé inovácie vznika ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH