Hej.sk a Slovenská pošta vracajú na Slovensko čaro osobných listových prianí
Priznajte sa – kedy ste naposledy poslali niekomu blízkemu pohľadnicu či list s osobným vyznaním? V dnešnom digitálnom svete sa osobný kontakt príliš nenosí. Píšeme si emaily, na Facebooku, či neosobné SMS správy na sviatky. Tých listových vyznaní z roka na rok ubúda. Cez internet nielen čítame správy, ale už vo veľkom i nakupujeme. Vôňu papiera tak pomaly nahrádza žiarenie displeja a príjemné napätie pri otváraní obálky vymieňame za „zúrivé“ kliknutie na virtuálny gombík.
Práve e-commerce služby sa môžu mnohým zdať neosobnými a virtuálnymi aktivitami riadenými umelou inteligenciou. Za každým internetovým obchodom (snáď s výnimkou robotizovaných veľkoskladov svetových gigantov) sa však skrývajú ľudia a ich práca. I preto sa popredný slovenský internetový obchod Hej.sk v spolupráci so Slovenskou poštou rozhodli svojou novou kampaňou „Pošli radosť svojim blízkym“ opätovne vrátiť výnimočný pocit vône listového papiera. Zákazníci e-shopu tak majú možnosť nielen potešiť svojich blízkych ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH