Huawei Consumer Business Group oznámila finančné výsledky za rok 2014
Spotrebiteľská divízia Huawei Consumer Business Group (BG) dnes oznámila finančné výsledky za rok 2014. Celkové tržby medziročne vzrástli o 30 % na 12,2 miliárd USD a po prvýkrát prekročili 10 miliárd dolárov. Dodávky v roku 2014 vzrástli o 7,8 % na celkových 138 miliónov zariadení, z toho 75 miliónov smartfónov, čo znamená medziročný nárast o 45 %.
„Naša stratégia zamerania sa na prémiové výrobky strednej a vyššej triedy priniesla ovocie. V roku 2014 viedla k výrazným úspechom v celom rade oblastí vrátane výskumu a vývoja výrobkov, znalosti značky, rozvoja obchodných kanálov a rastu trhového podielu, ktorým sme upevnili naše postavenie trojky na svetovom trhu smartfónov. Globálny vplyv našej značky ďalej rastie a Huawei sa stala prvou čínskou spoločnosťou, ktorá úspešne vstúpila do rebríčka 100 najhodnotnejších globálnych značiek za rok 2014, zostavovaného spoločnosťou Interbrand," uviedol Richard Yu, generálny riaditeľ Huawei Consumer BG.
Úspech zamerania sa na výrobky strednej a vyš ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH