Huawei si polepšil o 20 priečok v rebríčku "Top 100 svetových značiek", odhadovaná hodnota značky je 18,652 miliárd USD
Spoločnosť Huawei, tretí najväčší výrobca inteligentných telefónov na svete, sa druhýkrát objavila v rebríčku "Top 100 svetových značiek" podľa BrandZ. Huawei si oproti roku 2015 polepšil o 20 priečok a bol hodnotený ako 50. najhodnotnejšia značka sveta. Spoločnosť sa navyše umiestnila medzi „Top 20 Risers“, kde zaujala 14. miesto v poradí značiek s najväčším medziročným percentuálnym rastom hodnoty, ktorý u Huawei predstavoval 22 %. Hodnota značky Huawei je podľa BrandZ odhadovaná na 18,652 miliárd USD.
Millward Brown a WPP zverejnili nový rebríček a správu "Top 100 najhodnotnejších svetových značiek" - 2016 BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. Systém hodnotenia použitý v tomto rebríčku je vnímaný ako jeden z najuznávanejších pre vyjadrenie vplyvu značky. Zohľadňuje ako potenciálnych aj skutočných zákazníkov značky, tak finančné dáta. Hodnota značky Huawei je podľa „Top 100 Global Brands“ odhadovaná na 18,652 miliárd USD. Spoločnosť Huawei si v rebríčku medziročne polepšila o ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH