IBM a Facebook ponúkajú riešenie pre personalizovaný marketing
Spoločnosti Facebook a IBM oznámili spoluprácu, s cieľom ponúkať najznámejším značkám na svete marketingové riešenia ušité na mieru podľa ich potrieb. Tieto firmy reprezentujúce vedúce globálne značky následne pomocou týchto riešení oslovia relevantné publikum, vhodným obsahom a v správnom čase.
Klienti marketingového cloudu spoločnosti IBM môžu odteraz využívať reklamné nástroje Facebooku, ako napríklad Custom Audiences, spolu so sofistikovanými a vývojárskymi riešeniami spoločnosti IBM. Zákazníci týchto spoločností tak nadobudnú cenné skúsenosti s využívaním najrôznejších moderných zariadení a aplikácií. Pomocou nového riešenia IBM Journey Designer môžu firmy vytvárať personalizované riešenia pre zákazníkov a následne pomocou riešenia Journey Analytics získajú podrobný prehľad o tom, aká bola odozva zákazníkov na ich riešenie.
Vďaka prepojeniu reklamných technológií Facebooku s nástrojmi IBM Journey Analytics môžu firmy presnejšie určiť, aké skupiny zákazníkov sa medzi 1,44 miliardam ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH