IBM opäť jednotkou na trhu so sociálnym softvérom
IBM (NYSE: IBM) získala už piaty rok za sebou najväčší podiel na celosvetovom trhu so softvérom pre podnikanie na sociálnych sieťach, informovala analytická agentúra IDC.
Podľa analýz spoločnosti IDC celosvetové tržby zo softvéru a aplikácií určených na podnikanie na sociálnych sieťach vlani narástli na 1,24 miliardy dolárov z 968 miliónov dolárov v roku 2012. Stále viac firiem a organizácií využíva pri svojich aktivitách aj softvér určený pre podnikanie na sociálnych sieťach. Najväčšie firmy v jednotlivých odvetviach, vrátane 75 percent podnikov, ktoré figurujú v rebríčku Fortune 100 prechádzajú v súčasnosti transformáciou, ktorej cieľom je zapojiť do svojho biznisu aj sociálne siete.
Široké portfólio produktov a služieb IBM pre sociálne podnikanie, vrátane špičkovej sociálnej siete IBM Connections a Smarter Workforce technológie určenej pre zefektívnenie riadenia pracovnej sily, umožňuje firmám a organizáciám integrovať sociálny softvér do kritických podnikových aplikácií, a zavádzať ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH