IBM uvádza do praxe kognitívne konzultačné služby
Spoločnosť IBM ako prvá na svete predstavila svoju divíziu kognitívnych konzultačných služieb, ktorá má pomôcť firmám a organizáciám lepšie odhaliť schopnosti kognitívneho biznisu.
Komerčné kognitívne riešenia spoločnosti IBM podčiarkujú vedúce postavenie systému Watson, ako aj IBM samotnej v oblasti biznis analytiky. Viac ako 2000 profesionálnych konzultantov spoločnosti IBM je pripravených uviesť zákazníkov do problematiky využívania kognitívnych služieb v biznise, s využitím strojového učenia, pokročilej analytiky a Big Data.
Využívanie kognitívnych služieb predstavuje úplne nový model práce na počítači, ktorý zahŕňa celý rad technologických inovácií v analytike, vrátane spracovania prirodzeného jazyka a strojového učenia. Analytická spoločnosť IDC predpokladá, že do roku 2018 bude až polovica spotrebiteľov po celom svete pravidelne komunikovať s kognitívnymi počítačovými systémami, či už prostredníctvom hlasových centier firiem, alebo klientských centier verejnej správy.
Klienti s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH