Lenovo uvedie nový jednotný portál pre EMEA partnerov s cieľom viac zjednodušiť a urýchliť podnikanie v jednotlivých kanáloch
Spoločnosť Lenovo dňa 7. októbra 2015 na podujatí CanalysChannelsForum EMEA oznámila spustenie svojho unifikovaného partnerského portálu pre región EMEA. Nový portál prinesie užívateľsky priaznivé rozhranie a jednotné miesto pre obchodných partnerov, kde môžu získať podporu a informácie, ktoré potrebujú.S novým Lenovo portálom bude pre partnerov jednoduchšie a rýchlejšie získavať špeciálne ceny na počítače a servery, a to okamžite, na jednom mieste, čo im pomôže promptne reagovať na príležitosti, ktoré sa vyskytnú.Investícia do nového portálu zdôrazňuje, že Lenovo sa venuje svojej stratégii "channelfirst" a pomáha spájať všetky funkcie marketingu, kanálov, BP manažmentu a školenia v súvislosti s partnermi, a to všetko na jednom mieste, s jedným prihlásením, jednoduchou navigáciou a špičkovými novými nástrojmi.
Portál je centralizovaným miestom, kde obchodní partneri môžu získať prístup k personalizovanýmdashboardom, najnovším miestnym novinkám a správam a dôležitým podrobnostiam o účto ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH