IKEA si robí vtipy z Applu – ponúka svoj bookbook
Vo videu propagujúcom katalóg na rok 2015 si švédsky výrobca nábytku trochu uťahuje z bombastických reklám technologických firiem. Konkrétne použil štýl prezentácií Applu. „Zažite silu bookbooku," takto prezentuje svoj papierový katalóg.
„Prvá vec, ktorú treba pripomenúť, je to, že nemá nijaké káble, dokonca ani napájací," hovorí jeden z predstaviteľov vedenia spoločnosti Jörgen Eghammer. „Životnosť batérie je večná." Navigácia je vraj založená na „hmatovej dotykovej technológii, ktorú môžete skutočne cítiť". Obsah je predinštalovaný. Vo videu sa vyzdvihuje aj hlasovo aktivovaná ochrana heslom: „Prepáč, ale toto je moje!"
Hoci si IKEA robí trochu vtipy z nových technológií, nedá sa povedať, že by bola zameraná proti nim. Naopak, už vo svojom minuloročnom katalógu sa pokúšala experimentovať s virtuálnou realitou.
Zdroj: mashable.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH