CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Kampaň #vbezpeci: Deti denne trávia na TikTok-u 80 minút

Tlačové správy
0
Až 12% detí pod 5 rokov vlastní tablet, 60% seniorov má ľahko prelomiteľné heslo a až polovica detí na internete komunikuje s cudzincami. Aj tieto zistenia priniesol nový projekt spoločnosti Huawei a českého mediálneho domu CNC s názvom #vbezpeci. Cieľom kampane je učiť širokú verejnosť o nástrahách virtuálneho priestoru. Kampaň prebieha v tlačených médiách spoločnosti CNC a na internete v Českej republike. Dostupná je však pre Slovákov na webovej stránke projektu. Kampaň definuje ohrozené skupiny najmä podľa veku. Prvou skupinou sú predškoláci vo veku do 6 rokov, ktorí technológie využívajú najmä na zábavu a hry. Mobilné telefóny má len 3% z nich a 73% detí trávi čas na internete pod dohľadom rodičov. Deti v školskom veku, teda do 12 rokov už patria medzi ohrozenejšie skupiny, keďže sa na internete môžu stretnúť prakticky so všetkým – od sexuálneho obťažovania až po kyberšikanu. Podľa kampane #vbezpeci až 63% detí vo veku od 7 do 12 rokov surfuje na internete bez dohľadu rodičov. V  ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať