Kampaň #vbezpeci: Deti denne trávia na TikTok-u 80 minút
Až 12% detí pod 5 rokov vlastní tablet, 60% seniorov má ľahko prelomiteľné heslo a až polovica detí na internete komunikuje s cudzincami. Aj tieto zistenia priniesol nový projekt spoločnosti Huawei a českého mediálneho domu CNC s názvom #vbezpeci. Cieľom kampane je učiť širokú verejnosť o nástrahách virtuálneho priestoru. Kampaň prebieha v tlačených médiách spoločnosti CNC a na internete v Českej republike. Dostupná je však pre Slovákov na webovej stránke projektu.
Kampaň definuje ohrozené skupiny najmä podľa veku. Prvou skupinou sú predškoláci vo veku do 6 rokov, ktorí technológie využívajú najmä na zábavu a hry. Mobilné telefóny má len 3% z nich a 73% detí trávi čas na internete pod dohľadom rodičov. Deti v školskom veku, teda do 12 rokov už patria medzi ohrozenejšie skupiny, keďže sa na internete môžu stretnúť prakticky so všetkým – od sexuálneho obťažovania až po kyberšikanu. Podľa kampane #vbezpeci až 63% detí vo veku od 7 do 12 rokov surfuje na internete bez dohľadu rodičov. V ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH