S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Katarína Puzderová: Riešenie incidentov si vyžaduje akčný a zodpovedný prístup

Informatizácia
10
Špeciálny projekt Incident manažment je o schopnosti promptne reagovať, aby zákazník nepocítil dlhodobý výpadok služieb. Katarína Puzderová sa na toto oddelenie dostala ešte v roku 2017, kde v Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia (DT ITSO SK) začínala s 12-hodinovými službami. V súčasnosti figuruje ako zástupca tímlídra a Global Lead Incident Manager. V DT ITSO SK je ambasádorkou pre Customer Care a v rozhovore nám prezradila, čo tieto pozície spája. Čo je náplňou vašej práce? Pracujem v tíme, ktorý sa nazýva Red Phone (pozn. red. červený telefón), ktorý patrí pod Mod Service. Už samotný názov evokuje niečo problematické, pálčivé, čo je potrebné rýchlo vyriešiť. Každý incident je v Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia vnímaný ako neplánovaný výpadok služby. Žiaden z našich klientov neočakáva výpadok, a preto je potrebné tento problém vyriešiť čo najrýchlejšie, a to je mojou úlohou. V tíme Red Phone riešime predovšetkým najkritickejšie incidenty na tej najvyššej úrovni - čiže m ... Zobrazit Galériu

Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať