Katarína Puzderová: Riešenie incidentov si vyžaduje akčný a zodpovedný prístup
Špeciálny projekt
Incident manažment je o schopnosti promptne reagovať, aby zákazník nepocítil dlhodobý výpadok služieb. Katarína Puzderová sa na toto oddelenie dostala ešte v roku 2017, kde v Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia (DT ITSO SK) začínala s 12-hodinovými službami. V súčasnosti figuruje ako zástupca tímlídra a Global Lead Incident Manager. V DT ITSO SK je ambasádorkou pre Customer Care a v rozhovore nám prezradila, čo tieto pozície spája.
Čo je náplňou vašej práce?
Pracujem v tíme, ktorý sa nazýva Red Phone (pozn. red. červený telefón), ktorý patrí pod Mod Service. Už samotný názov evokuje niečo problematické, pálčivé, čo je potrebné rýchlo vyriešiť. Každý incident je v Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia vnímaný ako neplánovaný výpadok služby. Žiaden z našich klientov neočakáva výpadok, a preto je potrebné tento problém vyriešiť čo najrýchlejšie, a to je mojou úlohou. V tíme Red Phone riešime predovšetkým najkritickejšie incidenty na tej najvyššej úrovni - čiže m ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH