Každý druhý zákazník sa pri nákupe online rozhoduje podľa referencií
Až 52 % slovenských spotrebiteľov nakupujúcich na internete vie, aký tovar chce kúpiť, ale nemá jasnú predstavu o jeho prevedení či o značke. Svoje rozhodnutie tak vyše polovica zákazníkov e-shopov robí až na základe referencií, ktoré si na internete prečíta.
Vyplýva to z online prieskumu nezávislého nákupného radcu Heureka.sk v spolupráci s prieskumnou agentúrou NMS Market Research, ktorého sa zúčastnilo približne 800 respondentov. Heureka.sk porovnáva slovenské e-shopy, ich tovary a ceny."Viac ako tretina zákazníkov má pri návšteve internetového obchodu jasný cieľ. Vie nielen to, aký produkt chce kúpiť, ale pozná aj jeho značku. Cez internet hľadá už len najvhodnejší e-shop, v ktorom ho kúpi," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.Konkrétnejšiu predstavu o nakupovaných produktoch majú viac muži (37 %) ako ženy (29 %). Ako inšpiráciu využíva e-shopy až 22 % študentov nakupujúcich online, ale nula percent dôchodcov. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH