Klienti e-shopov dôverujú najviac porovnávačom cien
Za najspoľahlivejší zdroj informácií ich považuje 48 % opýtaných
Takmer polovica Slovákov nakupujúcich na internete považuje za najspoľahlivejší zdroj informácií o internetových obchodoch cenové porovnávače a online nákupných radcov. Najväčšiu dôležitosť im prikladá až 49 % mužov a 42 % žien nakupujúcich v e-shopoch.
Vyplýva to z online prieskumu nezávislého nákupného radcu Heureka.sk v spolupráci s prieskumnou agentúrou NMS Market Research, ktorého sa zúčastnilo približne 650 respondentov. Heureka.sk porovnáva takmer 8.500 slovenských internetových obchodov, ich tovary, ako aj ceny.
"Druhým najobľúbenejším spôsobom vyhľadávania informácií o e-shopoch sú s 19 % internetové diskusie a chaty, za ktorými s 15 % nasledujú odporúčania priateľov," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman. Priateľov ako kľúčový zdroj informácií uvádza približne 13 % mužov a 21 % žien nakupujúcich online.
Sociálnej sieti Facebook ako zdroju informácií o internetových obchodoch prikladajú najväčšiu dôležitosť ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH