Komunálna poisťovňa Kooperativa a ich dcérska spoločnosť Slovexperta spracujú až 16 000 poistných
Spoločnosť Slovexperta, zabezpečujúca pre Komunálnu poisťovňu a Kooperativu Centrálny dispečing škôd a proces obhliadok poistných udalostí pre majetkové a zodpovednostné poistenia, spustila nedávno novú webovú aplikáciu Internetové hlásenie poistných udalostí (iHPU). Aplikácia od firmy Softec, ktorá slúži na online hlásenia z odvetví povinného zmluvného či havarijného poistenia, poistenia majetku občanov aj firiem a všeobecnej zodpovednosti, už v prvé dni zaznamenala úspech u užívateľov, ktorí denne posielajú 60 až 70 hlásení. Priemerne to predstavuje takmer 16 000 online hlásení ročne.
Slovexperta, dcérska spoločnosť Kooperativy poisťovne a Komunálnej poisťovne, zabezpečuje pre obe firmy Centrálny dispečing škôd a proces obhliadok poistných udalostí pre majetkové a zodpovednostné poistenia. Do nedávna mohli klienti resp. poškodení hlásiť poistnú udalosť len cez telefonický dispečing alebo osobne v poisťovni, pričom museli následne vyplniť tlačivá, ktoré si museli osobne prevziať a do ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH