CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Kto vládol reklame na internete minulý rok?

Tlačové správy
0
TNS Slovakia monitoruje aktivitu slovenských užívateľov internetu na 2650 slovenských webových stránkach. Z údajov za reportovaných 115 portálov vyplynulo, že sa v roku 2012 objavilo na týchto 115 portáloch viac ako 518 tisíc dispejových reklamných formátov (ďalej len „bannerov"). V priemere denne pripadlo na jeden website 12 bannerov. Celkovo pripadá na 15 najväčších webov až 72 percent všetkých nasadených bannerov v roku 2012. Približne 21 percent všetkých nasadených bannerov možno považovať za selfpromo, teda reklamu na vlastné produkty a značky vlastníkov portálov. Táto skutočnosť má vplyv aj na umiestnenie samotných médií v rebríčku TOP 10 zadávateľov. Rebríček zadávateľov reklamy na internete vedie Lidl. Medzi top 10 zadávateľmi sú aj všetci traja mobilní operátori. Poradie TOP 15 zadávateľov Poradie Zadávateľ 1 Lidl 2 Slovak Telekom 3 Markíza - Slovakia 4 Kraft Foods Slovakia 5 Telefonica Slovakia 6 Centrum Holdings 7 Fashion days shopping 8 Petit Press 9 Oran ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať