Ktoré značky vkladajú Slováci do svojich virtuálnych nákupných košíkov?
Prečo nakupujeme v zahraničí? Pre Slovákov, podobne ako pre väčšinu obyvateľov strednej a východnej Európy, sú najpodstatnejšími faktormi cena a dostupnosť výrobkov. Okrem populárnych značiek ako Adidas alebo Casio tak medzi značkami nakupovanými v zahraničí môžeme nájsť taktiež selektívne značky, ktoré nie sú na slovenskom trhu dostupné. Závery vychádzajú z prieskumu spoločnosti PayPal „Brand Availibility in CEE" (Dostupnosť značiek v strednej a východnej Európe), ktorý sa pýtal 12 tisíc používateľov služby PayPal na Slovensku, v Českej republike, Poľsku, Rumunsku a Maďarsku.
„Dva najvýraznejšie závery správy sú: rastúci počet nízkych zahraničných transakcií (30 - 70 €) a posilňujúca rola Ázie ako obľúbenej nákupnej destinácie," zhŕňa Damien Perillat, regionálny manažér spoločnosti PayPal pre strednú a východnú Európu.
„Transakcie s nízkymi sumami boli doteraz charakteristické pre miestne trhy. Zmena v tomto ohľade naznačuje vzrastajúcu dôveru k online nákupom bez ohľadu na to, kde pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH