Lenovo si v prvom štvrťroku FY 2017/18 udržiava svoj trend
Divízia počítačov a inteligentných zariadení si udržala najvyššiu ziskovosť v odvetví; priemerná jednotková predajná cena PCSD medziročne vzrástla o 7,8 %.
V oblasti datacentier Lenovo predstavilo svoje najkomplexnejšie nové produktové portfólio vrátane nových línii ThinkSystem a ThinkAgile; príjmy v porovnaní s predošlým štvrťrokom vzrástli o 14,2 percenta v Európe aj Severnej Amerike.
V divízii smartfónov Lenovo uviedlo špičkové nové telefóny, vrátane Z2 Force, ktorý je dostupný u všetkých amerických operátorov; výnosy vzrástli o 2,4 percentuálneho bodu oproti predchádzajúcemu roku; zisk pred zdanením sa zlepšil o 2,2 bodu.
Výnosy dosiahli 10 miliárd USD, bez zmeny v porovnaní s predošlým rokom, pričom zaznamenal nárast o 4,5 percenta v porovnaní s predošlým štvrťrokom.
Prevádzkový zisk sa štvrťročne zvýšil o 110 miliónov USD; čistá strata predstavovala 72 miliónov USD.
Základná strata na akciu je vo výške 0,66 USD.
Spoločnosť Lenovo si v prvom štvrťroku vďaka silnej stratégii „ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH