Lenovo získalo ocenenie Superbrands už druhý rok po sebe
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti Lenovo na Slovensku cenu Slovak Superbrands Award 2017. Ziskom ocenenia sa Lenovo zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia vyjadril nadšenie zo zisku ocenenia: „Slovak Superbrands je prestížne ocenenie a v silnej konkurencii na spotrebiteľskom trhu ho Lenovo získava druhý rok po sebe. Je odrazom vnímania značky zákazníkmi, čo je tá najhodnotnejšia odozva. Na jednej strane podporená inovatívnymi produktami a na druhej vynikajúcou prácou lokálneho obchodného a marketingového tímu. Aj podľa štatistík j ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH