MWC 2013 live: Pomôže nový HTC One návratu značky na výslnie?
HTC síce predstavilo svoju novinku už o týždeň skôr v Londýne, písali sme o nej v tomto článku, na MWC však táto značka nesmie chýbať. HTC sa chce vrátiť do čiernych čísel, aktuálne mu totiž patrí až desiate miesto v globálnom predaji smartfónov (zdroj: Gartner). Predstavitelia HTC vedia, že zaspali v oblasti marketingu, a preto na prelome marca a apríla zasiahne aj Slovensko rozsiahla reklamná kampaň. HTC čaká ťažký súboj na globálnom trhu, aby sa odlíšilo od lídrov, ako sú Apple a Samsung. Aj keď sa tomuto výrobcovi nepodaril vstup na trh tabletov, v oblasti smartfónov má rozhodne na to, aby napredoval. Dôkazom môže byť jeho raketový nástup na trh, keď sa prakticky z „no-name“ značky vypracoval na celosvetového predajcu. Aký je teda nový HTC One, ktorý by mal pomôcť značke späť na výslnie?
Mal by sa predávať v striebornej alebo čiernej verzii, v stánku sme zatiaľ videli iba striebornú, ale veľmi sympatickú verziu. Hneď pri prvom pohľade sa líši od konkurencie dvoma pásikmi repr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH