S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Mastercard a HBRAS: Väčšina firiem nie je schopná inovatívne nápady zaviesť do praxe

Tlačové správy
0
Väčšina firiem si je veľmi dobre vedomá významu inovácií pre vlastný rast a úspech. Problémom však je, že nie je schopná svoje nápady uviesť účelne do praxe. Vyplýva to zo spoločnej štúdie Become 2020 spoločnosti Mastercard a Harward Business Review Analytic Services (HBRAS). Záverečné správy štúdie – Innovators Become Leaders a The CEO’s Innovation Playbook – je možné získať na stránkach BecomeIndex.com alebo HBR.org.   „Pre firmy všetkých veľkostí je teraz dôležitejšie než kedykoľvek predtým byť inovatívnymi a kreatívnymi. Je to otázka prežitia. Naša štúdia prináša znalosti a skúsenosti získané od množstva popredných svetových mysliteľov s cieľom pomôcť ostatným objaviť svoje vlastné tvorivé schopnosti a vytvárať takú firemnú kultúru, ktorá povedie k dalšiemu rozvoju,“ uviedol Ajay Banga, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Mastercard. HBRAS sa viac ako tisícky manažérov v uplynulom polroku opýtala na to, ako ich firmy pristupujú k inováciám v piatich kľúčových oblastiach: ...

Mastercard

Všetky autorove články
Mastercard platba inovácie prax

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať