Mastercard a HBRAS: Väčšina firiem nie je schopná inovatívne nápady zaviesť do praxe
Väčšina firiem si je veľmi dobre vedomá významu inovácií pre vlastný rast a úspech. Problémom však je, že nie je schopná svoje nápady uviesť účelne do praxe. Vyplýva to zo spoločnej štúdie Become 2020 spoločnosti Mastercard a Harward Business Review Analytic Services (HBRAS). Záverečné správy štúdie – Innovators Become Leaders a The CEO’s Innovation Playbook – je možné získať na stránkach BecomeIndex.com alebo HBR.org.
„Pre firmy všetkých veľkostí je teraz dôležitejšie než kedykoľvek predtým byť inovatívnymi a kreatívnymi. Je to otázka prežitia. Naša štúdia prináša znalosti a skúsenosti získané od množstva popredných svetových mysliteľov s cieľom pomôcť ostatným objaviť svoje vlastné tvorivé schopnosti a vytvárať takú firemnú kultúru, ktorá povedie k dalšiemu rozvoju,“ uviedol Ajay Banga, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Mastercard.
HBRAS sa viac ako tisícky manažérov v uplynulom polroku opýtala na to, ako ich firmy pristupujú k inováciám v piatich kľúčových oblastiach: ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH