Máte obľúbený e-shop? Zahlasujte zaň!
Znova možno vyberať
e-shopy, v ktorých nakupujete radi a ktoré sa správajú korektne a
príjemne. Všetky tieto vlastnosti by mal spĺňať e-shop, ktorý postúpi do finále
súťaže ShopRoku. Času na hlasovanie je ešte dosť, svoj názor možno vyjadriť až
do konca februára.
E-shopy sa často dopúšťajú rozličných
prehreškov, napríklad pomalej či agresívnej komunikácie. Sami tak prichádzajú
o zákazníkov, pretože tí chyby netolerujú. Na druhej strane niektoré
e-shopy majú svojich skalných zákazníkov, ktorých si svojím prístupom získali.
Práve takéto e-shopy, s ktorými sú ich zákazníci spokojní, môžu postúpiť
do finále súťaže ShopRoku, ktorú organizuje nákupný radca Heureka. Zahlasovať
za ne môže ktokoľvek, a to až do konca februára.
„V čase, kedy na trhu pôsobia tisíce
e-shopov, rozhodujú o ich existencii maličkosti – slušné správanie
k zákazníkom, uvádzanie pravdivých informácií, priama a včasná
komunikácia a podobne. Až 83 % zákazníkov netoleruje e-shopom nepravdivé
informácie o dostupnosti produ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH