McDonald´s mení podobu Na rovinu Tour
Spoločnosť McDonald´s štartuje už 4. ročník úspešného podujatia Na rovinu Tour, ktoré je určené pre širokú verejnosť. V špeciálne upravenom kamióne bude McDonald´s od mája do augusta zoznamovať návštevníkov so svojimi dodávateľmi, pôvodom surovín i kvalitou výsledných produktov. Kamión navštívi tento rok 16 miest. Ako vôbec prvá spoločnosť na Slovensku a v Čechách k tomuto účelu využije aj takzvanú hyperrealitu. Ide o unikátnu digitálnu technológiu, ktorá kombinuje virtuálnu vizualizáciu s prvkami, ktoré sú reálne umiestnené v priestore prehliadky.
Ako zákazníkom priblížiť dodávateľov McDonald´s
Z troch desiatok dodávateľov, ktoré McDonald´s predstavuje na svojom webe, sa v hyperrealite spoločnosť zamerala na dodávateľov a spracovateľov hovädzieho mäsa. Návštevníci Na rovinu tour sa pri prehliadke prostredníctvom okuliarov pre virtuálnu realitu zoznámia s chovom kráv pre McDonald´s, nahliadnu do závodu na spracovanie mäsa a na záver aj do kuchyne samotnej reštaurácie. „Sme burgrová r ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH