Microsoft zastavil výrobu Kinectu. iPhone X princíp jeho fungovania bude využívať aj naďalej
Po rokoch diskusií o tom, či je Kinect skutočne mŕtvy, alebo nie, Microsoft ohlásil, že prestane vyrábať toto zariadenie, pôvodne vyvinuté pre Xbox 360. Predajcovia budú už len dopredávať existujúce zásoby. Podpora pre zákazníkov vlastniacich Kinect s Xbobom bude pokračovať, ale osud nástrojov pre vývojárov zostáva nejasný.
3D kamera s mikrofónom s rozpoznávaním hlasu bola uvedená na trh v roku 2010 s veľkou slávou (marketingová kampaň stála 500 miliónov dolárov) a odvtedy sa jej predalo približne 35 miliónov kusov. V roku 2011 sa dokonca stala najrýchlejšie predávaným spotrebným zariadením a dosiahla aj zápis v Guinnessovej knihe rekordov.
Kamera pokryla miestnosť neviditeľnými infračervenými bodmi, namapovala ju v 3D priestore a umožnila sledovanie pohybov ľudského tela. Zdala sa ideálna na to, aby dostala hráčov z gauča. Xbox s Kinectom bol však podstatne drahší ako konkurenčný PS4, a tak bol o túto zostavu menší záujem. Navyše neprichádzali ani veľké herné tituly, ktoré by ju pod ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH