Mladú generáciu priťahujú kamenné obchody s modernými technológiami
Mladí ľudia sú ochotní vrátiť sa z e-shopov späť do kamenných predajní. Platí to však len v prípade, že sú tieto obchody vybavené modernými technológiami a umožňujú zákazníkom interakciu prostredníctvom ich smartfónov. Vyplýva to zo štúdie, ktorý pre Cisco zrealizovala spoločnosť Zogby Analytics.
E-shopy zažívajú počas povianočných výpredajov doslova nájazdy návštevníkov, pričom aj Slovensko patrí medzi krajiny, kde sa nakupovanie cez internet teší veľkej obľube - podľa prieskumov až štyria z desiatich respondentov za rok využijú služby e-shopu päť- a viackrát. V poslednom čase sa však vo svete objavuje nový fenomén. Stále viac ľudí, najmä tých vo veku 18 až 24 rokov, sa od monitorov vracia späť do obchodov.Podľa štúdie Cisco by 60 percent tejto generácie radšej nakupovalo v obchodoch, ktoré im umožnia využiť špeciálne aplikácie, prístup na internet zdarma, digitálne zľavové kupóny alebo možnosť objednať si tovar, ktorý už nie je na sklade. Pre rozhodnutie nakúpiť je pre týchto zákazní ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH