Ako na to: Možnosti e-schránok a riziká ich nesprávneho používania
Od 1.7 štátne orgány komunikujú s podnikateľmi už len online cez elektronické schránky ÚPVS do ktorých sa doručujú podania, rozhodnutia a rôzne iné informácie. K natívnemu prístupu do schránky je potrebný eID, čiže občiansky preukaz s čipom, no táto požiadavka sa dá niekoľkými spôsobmi sprostredkovaného prístupu obísť. Na túto tému sme už niekoľko článkov mali, preto sa budeme venovať možnostiam „štátnych“ schránok. Každý podnikateľ má skúsenosti s komerčnými e-mailovými servermi, ktoré ponúkajú rôzne užitočné funkcie vrátane archivovania správ, preposielania, či zoskupenia podľa predmetu komunikácie, preto ich logicky očakáva aj od elektronickej schránky. V mnohých prípadoch však očakávania nebudú splnené. Ak to zosumarizujeme, Elektronická stránka je jednoduché riešenie, ktoré vám neposkytne funkcie na správu veľkého množstva správ ani na efektívne vyhľadávanie v nich, nakoľko to nie je ani jej úlohou. Henrich Simonics z IT firmy Dokumenta, a.s, ktorá sa zaoberá elektronickým obehom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH