Na prvom mieste neboli peniaze, ale „love brand“. Čarovné miesta, ktoré pohladia dušu
Projekt, ktorý prvé tri roky netúžil zarábať. Znie to až neuveriteľne, ale skutočne existujú také, ktoré vznikajú z túžby urobiť niečo pre ostatných, ponúknuť niečo nové a nezvyčajné, čo sa zapíše do sŕdc ľudí. V susednom Česku vznikol unikátny „love brand“ pred siedmimi rokmi. Prvé tri roky fungoval bez toho, aby sa zameral na zisk a prežil, dokonca sa mu darí. Dnes pomáha prevádzkam pozdvihnúť štandard služieb a potrieb zákazníka. Je to tak, súčasný zákazník má už vysoké požiadavky a je ochotný si za zážitok zaplatiť aj viac.
Ľudia túžia objavovať nové destinácie a nemusí ísť výlučne len o exotické miesta, luxusné dovolenky pri mori či niekde ďaleko za oceánom. Ukazuje sa, že práve domáce lokality skrývajú veľa nepoznaného a že postupne pribúda čoraz viac ubytovacích zariadení, ktoré sú niečím výnimočným.
V Česku sa projekt teší obrovskej popularite, najmä na sociálnych sieťach je mimoriadne úspešný. Na Slovensku si postupne nachádza tiež svojich fanúšikov. Pre porovnanie facebook ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH