Na sociálnych sieťach je vyše 40 % slovenských firiem. Pandémia presunula biznis do online-u
Na Slovensku vyše 40 % podnikateľov využíva sociálne siete na podporu svojho biznisu. Zhruba štvrtina firiem využíva len jeden typ média, ako je napríklad Facebook, Instagram či LinkedIn. Podľa najnovších údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat za posledných osem rokov sa počet podnikateľov na sociálnych sieťach zdvojnásobil. Najviac tento typ podpory biznisu využívajú podniky na Malte (83 %), v Dánsku a Holandsku (obe 73 %) či Cypre (71 %). Pandémia koronavírusu ešte viac urýchlila presun biznisu do online priestoru.
„Slovenskí podnikatelia sú na chvoste vo využívaní sociálnych sietí v biznise v rámci 27 krajín Európskej únie, ale sú na tom o čosi lepšie v porovnaní s krajinami V4. Predbehla nás v tomto smere len susedná Česká republika, vlani až 45 % českých podnikateľov využívalo v biznise sociálne siete. Na druhej strane tak robí 35 % poľských a 37 % maďarských firiem,“ povedala Lenka Buchláková, ekonomická analytička FinGO.sk.
Slovenskí podnikatelia najčastejšie využí ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH