Najlepšie vie zákaznícke dáta analyzovať SAS
Analytická agentúra Forrester porovnávala šesť dodávateľov softvéru pre analýzu zákazníckych dát. Víťazom sa stala spoločnosť SAS.
Najlepšie softvérové riešenie pre analýzu zákazníckych dát má podľa analytikov Forrester Research softvérová a poradenská spoločnosť SAS. Jej produkty získali najvyššie hodnotenie vo viacerých kategóriách, napríklad vo funkcionalite aj v aplikácii zákazníckych analýz. Najvyššiu možnú známku dostal SAS v kategórii, ktorá hodnotí schopnosti dodávateľa napomôcť pri získavaní a udržaní klientov.
Analytici v štúdii konštatujú, že SAS má v analytickej komunite silné korene a veľkú tradíciu: „V oblasti analýzy dát je priekopníkom, navyše sa firme podarilo túto oblasť rozšíriť." Nástroje SAS-u podľa nich zodpovedajú potrebám marketérov, ktorí hľadajú využiteľnosť, rýchlosť a nové pohľady na zákazníkov.
„Prinášame kontinuálne nové vylepšenia v našich osvedčených analytických nástrojoch, napríklad SAS Enterprise Miner, rovnako ako aj v oblasti automatizácie a optimal ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH