ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Najlepšie vie zákaznícke dáta analyzovať SAS

0
Analytická agentúra Forrester porovnávala šesť dodávateľov softvéru pre analýzu zákazníckych dát. Víťazom sa stala spoločnosť SAS. Najlepšie softvérové riešenie pre analýzu zákazníckych dát má podľa analytikov Forrester Research softvérová a poradenská spoločnosť SAS. Jej produkty získali najvyššie hodnotenie vo viacerých kategóriách, napríklad vo funkcionalite aj v aplikácii zákazníckych analýz. Najvyššiu možnú známku dostal SAS v kategórii, ktorá hodnotí schopnosti dodávateľa napomôcť pri získavaní a udržaní klientov. Analytici v štúdii konštatujú, že SAS má v analytickej komunite silné korene a veľkú tradíciu: „V oblasti analýzy dát je priekopníkom, navyše sa firme podarilo túto oblasť rozšíriť." Nástroje SAS-u podľa nich zodpovedajú potrebám marketérov, ktorí hľadajú využiteľnosť, rýchlosť a nové pohľady na zákazníkov. „Prinášame kontinuálne nové vylepšenia v našich osvedčených analytických nástrojoch, napríklad SAS Enterprise Miner, rovnako ako aj v oblasti automatizácie a optimal ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať