Nakupujúci prinášajú do kamenných obchodov online konkurenciu
Je všeobecne známe, že online nakupujúci majú okamžitý prístup k porovnaniam cien výrobkov priamo v momente nákupu - ale teraz podobné nákupné správanie zavádzajú aj nakupujúci v kamenných obchodoch. Spoločnosť GfK sa pýtala používateľov mobilných telefónov v 23 krajinách na aktivity, ktorým sa pravidelne venujú na svojich mobiloch pri nákupoch v kamennom obchode. Najčastejšie uvádzané odpovede zahŕňajú porovnávanie cien a kontaktovanie priateľa alebo príbuzného s cieľom získať radu (40 percent pre každú z možností), nasleduje fotografovanie výrobkov, ktorých kúpu zvažujú (na úrovni 36 percent).Polovica nakupujúcich na celom svete vo veku 20 - 29 rokov porovnáva ceny online počas nákupu v kamennom obchode Z celosvetového hľadiska muži prevažujú nad ženami v oblasti pravidelného používania mobilného telefónu v kamenných obchodoch s cieľom porovnania cien (42 percent mužov a 37 percent žien). Najaktívnejšie sa v tomto smere správajú nakupujúci vo veku 20 - 29 rokov, z ktorých takmer pol ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH