Naše digitálne stopy sú všade. Firmy z nich vedia čítať ako z knihy
K obchodu sa približuje mladý, asi 30-ročný muž. Vo vrecku mu pípne smartfón, na ktorom sa mu zobrazí aktuálna akcia v predajni a odporúčaný tovar, ktorý sa hodí nielen k jeho veku, ale aj životnému štýlu, záľubám či pracovnému zaradeniu. No predajca má smolu – takýto typ správ si zvykne čítať až okolo piatej poobede. Keby obchodník vedel o tomto detaile, nespamoval by ho zbytočne cestou na obed. A vedieť by to mal – moderné technológie totiž dokážu sledovať aj takýto na prvý pohľad banálny detail v našom správaní sa.
Stačí pohľad od kamery
S prechodom klasického predaja z kamenných obchodov na internet stúpol aj význam segmentácie zákazníkov. Dnes už nehovoríme len o stále dôležitom, ale už roky známom škálovaní osobných preferencií človeka. Teda to, či si prezerá weby s rybárskymi potrebami a na nich špeciálne sekcie s rybárskymi prútmi. Veľký brat už vidí oveľa „hlbšie“ do nákupnej duše každého, kto sa pohybuje po internete. A tento pohľad upiera nielen na online obchody, ale napr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH