Internetový kávomat realitou. IoT je dnes o zážitku
Espresso alebo latte? Silné, slabé, s cukrom či bez... Stačí si v aplikácii vybrať, zaplatiť a z automatu si už len vybrať kávu na mieru i s fotografiou na displeji zariadenia. Internetový kávomat si mohli nedávno osobne vyskúšať návštevníci barcelonského MWC. Znamená to, že sme sa konečne v oblasti internetu vecí dočkali tej povestnej „smart chladničky“ z raných vízií? Áno aj nie. Vývoj sa posunul a dnes sa už dôraz kladie najmä na praktickú využiteľnosť pre biznis, kompatibilitu a integrácie.
Od pokusov k riešeniam
To, že rok 2018 má byť rokom internetu vecí, predpovedá aj analytická spoločnosť Forrester. Od experimentov sa prejde k reálnym riešeniam, ponuky sa začnú špecializovať. IoT, internet of things, navyše vo veľkom objavia marketingové oddelenia, ktoré budú žiadať nové spôsoby interakcie so zákazníkmi na budovanie ešte osobnejšieho zážitku. Využiť na to budú chcieť i nové rozhrania.
Pre vývojárov to znamená zvýšenie nárokov. Zákazníci totiž často vyžadujú „internet vecí“ b ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH