Naučte sa vyvíjať Android aplikácie – prehrávanie zvuku a videa
Na podporu práce s multimédiami sú na platforme Android pre vývojárov aplikácií k dispozícii triedy AudioManager, - trieda umožňuje aplikáciám prehrávať zvukové efekty a zvukové súbory, či ovládať hardvérové zariadenia súvisiace s prehrávaním zvuku, napríklad reproduktory a bezdrôtové slúchadlá. Aplikácie získa referenciu na triedu AudioManager volaním metódy
getSystemService(Context.AUDIO_SERVICE). Následne je možné načítať zvukové súbory a ovládať hardvérové zariadenia.
SoundPool - trieda obsahuje kolekciu zvukových vzoriek alebo streamov. SoundPool umožňuje miešať a hrať viac vzoriek súčasne.
RingtoneManager, Ringtone – na ovládanie zvukov vyzváňania a alarmov
MediaPlayer – trieda umožňuje aplikáciám prehrávať audio a video súbory. Z triedy MediaPlayer budete najčastejšie využívať metódy
setDataSource() - pomocou tejto metódy oznámite triede MediaPlayer, aké streamy sa budú prehrávať.
prepare() - v metóde sa inicializuje MediaPlayer a načítajú sa potrebné multimediálne s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH