CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Naučte sa vyvíjať aplikácie pre Android za 14 dní – princípy dizajnu a škálovania

0
Zariadenia na ktorých budú aplikácie spúšťané majú rôznu veľkosť obrazovky a rôzne rozlíšenie. Preto programátori migrujúci z klasických aplikácií pre Windows by mali zabudnúť na prax definovania presných súradníc polohy a konkrétnych rozmerov ovládacích prvkov. V Androide definujete vzájomné usporiadanie prvkov aby sa používateľské rozhranie aplikácie mohlo správne zobraziť na ľubovoľnom displeji. Pri vývoji aplikácie by ste mali poznať základné princípy dizajnu používateľskeho rozhrania. "Material design" je spôsob/typ dizajnu používateľského rozhrania vyvinutého spoločnosťou Google. Je založený na materiáli, ktorý má svoju hrúbku a je v priestore ”hmotný”. Každý element vrhá tieň, môže sa deformovať, presúvať v priestore, zoskupiť sa s inými elementmi a prekrývať sa. Avšak nikdy nemôžu byť dva elementy na rovnakom mieste. Pri celom procese sa pracuje s hĺbkou používateľského rozhrania. Po prvýkrát bol použitý nový element - karta, ktorá zoskupuje viacero spoločných informácií do je ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Android aplikácia vývoja aplikácie Android Studio

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať